Home » » Aktiviti Keluarga : Suka Berbasikal.

Aktiviti Keluarga : Suka Berbasikal.

Written By Unknown on Jumaat, 24 Oktober 2014 | 9:44 PTG

Assalammualaikum dan salam sejahtera.
Hari ini hari Sabtu ,hari santai keluarga.Saya suka keluarga yang mengamalkan kehidupan keluarga yang aktif dan sihat.Seperti saya,setiap hari Ahad pasti,kami sekeluarga berjalan kaki di Tasik Permaisuri bersama anak.

Tapi entry kali ni,saya nak cerita pasal life keluarga my cousin yang suka aktiviti berbasikal.So,saya introduce my cousin ,Sany.Dia ni dulu minat motor besar tapi sekarang,minat berbasikal.

Dari minat dia berbasikal,dia mempengaruhi ahli keluarganya untuk aktiviti berbasikal. Antara akvitivi mereka sekeluarga  yang disertai KAYUHAN KEMANUSIAAN GAZA 2 anjuran MERCY.
Anda boleh lihat,gambar2 yang saya lampirkan dari suami,isteri dan anak-anak menyertai.Memang terbaik.

Kehidupan sihat yang ditunjukkan oleh mereka sekeluarga menarik minat saya untuk menyertai aktiviti berbasikal.Kesimpulannya,apabila minda sihat,akan menjurus untuk kita kepada kehidupan yang sihat.

Binalah kehidupan keluarga yang sihat.

1 comments: