Home » » 16 DAYS PHOTO CHALLENGE- Day 3-Breakfast

16 DAYS PHOTO CHALLENGE- Day 3-Breakfast

Written By Unknown on Sabtu, 18 Oktober 2014 | 2:56 PG

Minuman Wajib Setiap Pagi

Breakfast with ESP ,memang sedap.Dibancuh suam-suam panas,dan diminum dengan penuh nikmat sedap. . rasanya sehingga ke tekak.Kalau tak kena sehari,memang la ada yang tak kena

Kenapa saya suka breakfast dgn ESP.
1.Saya boleh campurkan ESP ni dgn pelbagai minuman,pagi2 saya suka cmprkan esp dengdn horlick,milo,jus orange,air kiwi,dan lain-lain
2.Wajib ambik pukul 7:00 pg ,sebelum pergi keja,tahanlah sampai pukul 9.00 pg baru saya ambik breakfast berat seperti nasi goreng,nasi lemak ,bihun goreng yang berunsurkan kabohidrat tapi ambik dgn kuantiti sedikit.
3.ESP kalau diminum waktu pagi,memang bertenaga sampai ke petang
4.Saya suka ESP,sebab baunya memang menyelerakan untuk saya.
5.Saya nak kurus dan kulit cantik,sebab tue saya pastikan ESP kena minum waktu pagi supaya mujarab untuk kurus dan kulit cantik,maklumlah kaya dengan protien yg bina sel kulit semulajadi.teori saya minum pg.senang diserap.hehehe




1 comments: