Home » , » Inilah Kisah Ku & Ostematrix!

Inilah Kisah Ku & Ostematrix!

Written By Unknown on Isnin, 4 Mac 2013 | 12:26 PG

 Inilah Kisah Ku & Ostematrix!


Kenapa saya jatuh hati dgn Ostematrix?..sbbnya ...sangat istimewa...

OSTEMATRIX SHAKLEE


1. Sy telah menggunakan Ostematrix sejak mengandungkan IMANINA HUSNA....sejak 5 bulan lagi.

2.Saya bagi kat suami saya try makan....kerja pulak kat tapak pembinaan ...memerlukan tenaga yg banyak dan mengunakan sepenuh tulang 4 kerat ni...balik dari kerja asyik letih jer...jalan peyelesaian..saya bagi makan Ostematrix sebelum tidur...esok ..".sayang, badan abg dah tak lenguh dahdan sakit2 dah ".

3. Saya bagi kat MAK & ABAH tersayang di kg...pos laju tue ( anak yg baik )...abah saya seorang yg kerja kuat kat kg n mak saya pulak sakit lutut dan lenguh2 pulak selalu ...dah amalkan OSTEMATRIX ...mmg best bila saya pulang...tgk mak saya blh buat kerja dengan cekap...tak kebas2 tangan dah...blh solat berdiri ...tak sakit lutut dah...

4. Saya hadiahkan pada kakak saya yg baru jer 2 bulan dapat anak kecil...my sister masih menyusu anaknya...saya call dia ...selepas makan OSTEMATRIX ...susu membuak2 dan sakit pinggang pun hilang....

Inilah yg terbaik untuk keluarga tersayangku

Inilah Kisah Ku & Ostematrix!

Yg Ikhlas :
Ummi Husna



0 comments:

Catat Ulasan