Home » , , , » Testimoni pengguna menggunakan set skincare (b complex, vit c dan vit E )+omega..

Testimoni pengguna menggunakan set skincare (b complex, vit c dan vit E )+omega..

Written By Unknown on Ahad, 5 Mei 2013 | 9:22 PG







Testimoni pengguna menggunakan set skincare 
(b complex, vit c dan vit E )+omega..
================================
Salam semua :) 

saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee trial pack vit b complex, vit c dan vit E + omega guard. Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn't? :)

Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. :( tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah.

Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless. :) Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more :)

gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012.Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing :) I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements. Thanks to Nadiah Suhaidi for the guidances and advices. :)




menarik bukan?

nak jugak macam beliau?
pm saya laju2 ye ♥

IDD : 911323
UMMI HUSNA
012-2149154
Fb : UmMi Husna
Fan Page : https://www.facebook.com/pages/RDSC-Showcase

0 comments:

Catat Ulasan